Agentie de packaging Brandfully - studii de caz

CATEGORIES

Admin

July 3, 2019

Blog /

Conversatia despre packaging este alta de 2 ani de cand social media a schimbat regulile jocului. Cu o experienta de 16 ani ca si agentie de packaging Brandfully am fost prezenti la fiecare schimbare in acest domeniu.

Social media a dat acces la publicitate tuturor brandurilor de la mici la mari si s-a produs o aglomerare de oferte. Pe langa aceasta aglomerare de promisiuni s-a introdus un nou coeficient care o sa il numim "the skipping mind" in traducere libera o minte selectiva ce observa doar ineditul.

Social media implanteaza in subconstient ideea idealului. Acel produs care rapid ne aduce la rezultatul dorit. Astfel clientul este predispus in a incerca multe produse similare pentru a ajunge la experienta pe care o doreste.

Tot datorita expunerii feed-ului de social media ni se reduce puterea de concentrare si ne desensibilizam treptat la stimulii actuali. De aceea trendurile  se schimba rapid. Ce functiona ieri poate, nu mai functioneaza astazi. In acest moment functioneaza bine ad-urile video. (iulie 2019 pentru cei ce citesc ulterior articolul.

Intro-ul este destul de stufos insa acest comportament afecteaza si offline-ul si este concluzia noastra din managerierea. Daca inainte prezentam unui client 2 variante packaging in functie de gradul de maleabilitate al acestuia: clasic si indraznet. Astazi doar ce este diferit functioneaza si noi ca si agentie de packaging Brandfully oferim doar varianta castigatoare, cea inedita.

Iata cateva exemple de branduri construite de noi ce ies de la raft.

Heidi

Baraka - Pharco

Raftul cu miresme

Easy Care

Profructta

Tabya Lashes

Casa Romaneasca

Related post

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *